Månader av avhållsamhet

Detta är ett cineastiskt experiment. Ett sätt att undersöka vad som händer om man avstår ifrån att se filmer gjorda av män. Tveksam inför bilden av en mansdominerad filmbransch? Då inbjuder jag dig att här följa mina försök till cineastisk asketism.


fredag 27 april 2012

Till salu!


Senast jag köpte film på nätet lyckades leverantören skicka dubletter till mig och ta betalt för dessa. Det är nu stört omöjligt att reklamera filmerna. Men kanske är det så att någon där ute skulle vara intresserad av att äga dessa fantastiska filmpärlor? Tusenskönor av Vera Chytilová (160kr) och Beau Travail av Claire Denis (70kr). Just  de upplagor ni ser här vid sidan av. Maila mig isåfall på wandabendjelloul@hotmail.com OBS! Porto tillkommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar